Comfortzone

Niet zichtbaar zijn is veilig, je doet de dingen die er toe doen en je valt niemand lastig.

Maar wat als je besluit voor de dag te komen met iets waar je lang aan hebt gewerkt. Je wilt het delen omdat je denkt dat je er andere mensen mee van dienst kunt zijn. Dit betekent uit je comfortzone stappen.

Wie is dan je doelgroep wordt mij gevraagd? Dit vind ik heel erg lastig!

Ik denk dat er heel veel mensen zijn die zijn vastgelopen, die de lat onbewust té hoog hebben gelegd en niet bij machte waren om voor zichzelf op te komen.

Hoe noem je zo’n doelgroep?

De ziektebeelden zijn: depressie, burn-out of zelfs psychose. Een lange weg van herstel is het vooruitzicht voor deze personen. Mijn boek Aisha-innerlijke rust door inzicht en bewustwording beschrijft hoe ik met deze ervaring ben omgegaan. Ik wil met mijn boek laten weten dat er nog hoop is ook al was de ervaring verschrikkelijk. Ik kan nu alles vanuit een ander perspectief zien en dat maakt mijn leven weer nuttig en zinvol.


Twitter Facebook LinkedIn Volgen



De cirkel lijkt rond

Boekpresentatie

Mijn verhaal

Je doel bereiken

Comfortzone